Marka “Nalewki ze Lwowa” powstała w 1997 roku. W dniu dzisiejszym w asortymencie sklepu znajduje się 32 rodzaje trunków: 24 nalewki i 8 likierów.

Tworzenie marki wymagało sześciu lat sumiennej pracy: przywrócenie tradycyjnych receptur, uporządkowanie procesu produkcji oraz wyjście na rynek. Zapału do pracy dodawała szczera pasja odziedziczona po rodzinie galicyjskiej.

Nalewki i likiery produkowane są w najlepszych farmach Ukrainy Zachodniej według dawnych galicyjskich receptur. Produkt powstaje na bazie ekologicznych jagód, owoców i ziół sezonowych.

Nalewki ze Lwowa to jedyna sieć sklepokawiarni w Ukrainie z produkcją własną. Posmakować certyfikowanych nalewek, można w 14 lokalizacjach. Sieć aktywnie się rozwija zarówno w kraju, jak i poza jego granicami na zasadzie franczyzy.

Jesteśmy otwarci na współpracę z każdym koneserem dobrego alkoholu.


Warunki współpracy

  1. Poziom zaliczki na terytorium Ukrainy i krajów Europy zależy od wybranego miasta, jego ludności oraz lokalizacji.
  2. Produkty objęte są rabatem do 55%.
  3. Podczas wyliczania średniej kwoty przeznaczonej na inwestycje w sklep (bar, knajpę) pod uwagę brane są takie czynniki jak: stan techniczny lokalu, jego powierzchnia oraz design.


Wymagania dotyczące lokalu

  1. Preferowana lokalizacja w centralnej części miasta.
  2. Powierzchnia od 40 m².
  3. Dostęp do instalacji wentylacyjnej.
  4. Preferowana możliwość urządzenia małego ogródka letniego.
  5. Obecność pochylni.


Co zyskujecie kupując franczyzę „Nalewki ze Lwowa”

  1. Prawo do używania znaku towarowego.
  2. Prawo do korzystania z modelu biznesowego.
  3. Obliczanie rentowności oraz stopnia opłacalności inwestycji.
  4. Szkolenie i certyfikacja personelu.
  5. Poradnik franczyzobiorcy z instrukcjami i praktycznymi poradami.
  6. Menu i karty technologiczne.
  7. Wsparcie marketingowe i usługi projektowe.