Marka “Nalewki ze Lwowa” powstała w 1997 roku. W dniu dzisiejszym w asortymencie sklepu znajduje się 32 rodzaje trunków: 24 nalewki i 8 likierów.
Tworzenie marki wymagało sześciu lat sumiennej pracy: przywrócenie tradycyjnych receptur, uporządkowanie procesu produkcji oraz wyjście na rynek. Zapału do pracy dodawała szczera pasja odziedziczona po rodzinie galicyjskiej.
Nalewki i likiery produkowane są w najlepszych farmach Ukrainy Zachodniej według dawnych galicyjskich receptur. Produkt powstaje na bazie ekologicznych jagód, owoców i ziół sezonowych.
Nalewki ze Lwowa to jedyna sieć sklepokawiarni w Ukrainie z produkcją własną. Posmakować certyfikowanych nalewek, można w 14 lokalizacjach. Sieć aktywnie się rozwija zarówno w kraju, jak i poza jego granicami na zasadzie franczyzy.
Jesteśmy otwarci na współpracę z każdym koneserem dobrego alkoholu.
Warunki współpracy
- Poziom zaliczki na terytorium Ukrainy i krajów Europy zależy od wybranego miasta, jego ludności oraz lokalizacji.
- Produkty objęte są rabatem do 55%.
- Podczas wyliczania średniej kwoty przeznaczonej na inwestycje w sklep (bar, knajpę) pod uwagę brane są takie czynniki jak: stan techniczny lokalu, jego powierzchnia oraz design.
Wymagania dotyczące lokalu
- Preferowana lokalizacja w centralnej części miasta.
- Powierzchnia od 40 m².
- Dostęp do instalacji wentylacyjnej.
- Preferowana możliwość urządzenia małego ogródka letniego.
- Obecność pochylni.
Co zyskujecie kupując franczyzę „Nalewki ze Lwowa”
- Prawo do używania znaku towarowego.
- Prawo do korzystania z modelu biznesowego.
- Obliczanie rentowności oraz stopnia opłacalności inwestycji.
- Szkolenie i certyfikacja personelu.
- Poradnik franczyzobiorcy z instrukcjami i praktycznymi poradami.
- Menu i karty technologiczne.
- Wsparcie marketingowe i usługi projektowe.